Sample Demo Lesson/iPlan #4 in MTB Gr.1 2ND Q w/ Integration in Fire Safety(DRRM)

 

Sample Demo Lesson/iPlan in MTB

Gr.1 2nd Q with Integration in Fire Safety

(DRMM)











Competencies:

Identify cause and/or effect of events. 

MT1LC-IIc-d-4.2

Key Understanding: Identifying Cause

and/or Effect

Learning Objectives:

Knowledge

Identify cause and/or effect of 

events.

Know the ways of preventing fire

at home.

Skills

Differentiate cause and/or effect.

Answer exercises correctly.

Attitudes

Tell the importance of fire safety.

Integration:DRRM - Fire Safety

Resources Needed:

Supplementary Reading Material,

Audio Recording/Voice Clips,

pictures, posters, construction

papers, glue, scissors


Elements of the Plan - Methodology

Preparations

Introduction

Oral Reading Drill: Letter Sounds

                        Blending Exercises

                              Reading Stories

Presentation

Activity

1. Motivation: Are there times when

you forget what your parents tell you

to do? What will you do when that 

happens?

2. Presentation of the Story

Nianang gabii, nalingaw si Ben nga

nagtan-aw sa mga pabuto nga 

nagkidlap kidlap sa dalan sa 

atubangan sa ilang balay kay

hapit na man kadto mag

Bag-ong Tuig. Nagtan-aw ang iyang 

Mama ug miingon nga dili sundon

ang gibuhat sa mga silingang dagko

ky kuyaw kini. Ang pagdula sa 

kalayo mao unya ang hinungdan 

sa sunog. Gipaminaw lng kini 

ni Ben.


Pagka ugma Sabado, walay klase 

si Ben ug nagpabilin gayud sa iyang 

hunahuna ang kaanindot sa iyang 

nakita sa miaging gabii. Mikuha

dayon siya ug posporo ug 

gidagkotan ang nagtapok nga

mga papel. Midilaab kini ug 

midako ang kayo. Nakapanimaho

ang iyang  Mama nga nagluto

sa kusina. Midagan dayon siya

aron sa  pagpalong sa kayo. 

Nasuko ang Mama ni Ben

kaniya ug nangayo ug pasaylo si Ben.


3. Comprehension Check-up;

- Unsay nakita ni Ben pagka-gabii nga

nakapahimuot kaniya?

- Unsay pahimangno sa iyang Mama

kaniya?

- Unsay gibuhat ni Ben pagka-Sabado?

- Sakto ba kini? Nganong dili sakto?

-Angay ba magdula ang bata sa

posporo?


Analysis

1. Nganong nasuko ang Mama ni

 Ben kaniya?

2. Unsa ang mahimong resulta sa 

pagdula ni Ben sa posporo?


Nagdula si Ben ug posporo.

       Hinungdan (cause)      

                      🠋

                      🠋

Mamahimo kining hinungdan

               sa sunog.

            Epekto (effect)


Abstraction/Generalization

1. Ang hinungdan (cause) mao ang 

tubag sa pangutana ngano sa usa

ka hitabo.

2. Ang epekto (effect) mao ang

resulta sa usa ka hitabo.

Ex. Nagsakit ang iyang tiyan

kay wala siya mamahaw.

- Ngano nga nagsakit ang iyang tiyan?

Kay wala siya mamahaw.

(hinungdan)

- Unsa ang resulta sa iyang wala

pagpamahaw?

Misakit ang iyang tiyan.

(Epekto)

Practice

Application


Activity

Ipares ang saktong hinungdan sa 

Han-ay A ngadto sa iyang epekto

sa Han-ay B. Isuwat ang letra sa

tubag diha sa blangko.


Han-ay A

__1. Nagdula ang mga bata ug

        posporo.

__2. Nananom ug kahoy ang mga

           tawo.

__3. Miinom ug gatas si Lara.


Han-ay B

a. Nasunog ang balay.

b. Bugnaw ang palibot.

c. Himsog ang lawas ni Lara.

Assessment

Ilha kung kini Hinungdan o Epekto.

Isuwat ang H kung Hinungdan

(cause) ug E kung Epekto (effect)

diha sa blangko.


____1. Sige ug kaon ug kendi si Tata.

____2. Nadaot ang iyang ngipon.

____3. Kusog ang baha gikan sa 

kabukiran.

____4. Nagpunay ug pamutol ug kahoy

ang mga tawo.

____5. Nagtuon sa iyang leksyon si 

Rose.

____6. Dagko ang iyang grado sa card.


Enrichment

A. Short Discussion: Importante kaayo

nga magmatngon kita sa sunog. 

Mawad-an kita ug balay ug kabutangan

kung adunay sunog. Kini ang 

angay pirming hinumduman sa

mga kabataan.
















B. Art Activity

F is for Fireman

1. Magputol ug lingin sa brown

construction paper, drowingan

nimo kini ug mata, ilong ug baba.

2. Ipilit kini sa tunga sa usa ka 

bondpaper.

3. Gamit ang pula nga construction

paper, magputol sama sa usa ka kalo

ug ipilit kini sa ibabaw nga bahin sa

lingin.

4. Ibutang ang imong tuo dayon wala

nga kamot sa isig ka kilid sa lingin

ug gamit ang lapis, i-trace ang imong

mga tudlo ug kamot. Koloran ang

mga kamot ug yellow.

5. Sundon ang letrato sa ubos.

6. Hooray! Anaa kanay letrato sa usa

ka fireman/bumbero nga motabang

kung adunay sunog. 








/EAB

Comments

Popular posts from this blog

Sample Piece: Sabayang Pagbigkas (Choral Recitation) with actions, voicing guide

Critical Thinking: Tips to Develop Skill in Schoolkids - Fun exercises, games with Answer Keys, on analogies, word relationships, abstract reasoning, with maze, puzzles, brain teasers

Sample Project Proposal 4: Construction of the Languages Park of __________________