Sample Demo Lesson/iPlan #4 in MTB Gr.1 2ND Q w/ Integration in Fire Safety(DRRM)
Sample Demo Lesson/iPlan in MTB
Gr.1 2nd Q with Integration in Fire Safety
(DRMM)
Competencies:
Identify cause and/or effect of events.
MT1LC-IIc-d-4.2
Key Understanding: Identifying Cause
and/or Effect
Learning Objectives:
Knowledge
Identify cause and/or effect of
events.
Know the ways of preventing fire
at home.
Skills
Differentiate cause and/or effect.
Answer exercises correctly.
Attitudes
Tell the importance of fire safety.
Integration:DRRM - Fire Safety
Resources Needed:
Supplementary Reading Material,
Audio Recording/Voice Clips,
pictures, posters, construction
papers, glue, scissors
Elements of the Plan - Methodology
Preparations
Introduction
Oral Reading Drill: Letter Sounds
Blending Exercises
Reading Stories
Presentation
Activity
1. Motivation: Are there times when
you forget what your parents tell you
to do? What will you do when that
happens?
2. Presentation of the Story
Nianang gabii, nalingaw si Ben nga
nagtan-aw sa mga pabuto nga
nagkidlap kidlap sa dalan sa
atubangan sa ilang balay kay
hapit na man kadto mag
Bag-ong Tuig. Nagtan-aw ang iyang
Mama ug miingon nga dili sundon
ang gibuhat sa mga silingang dagko
ky kuyaw kini. Ang pagdula sa
kalayo mao unya ang hinungdan
sa sunog. Gipaminaw lng kini
ni Ben.
Pagka ugma Sabado, walay klase
si Ben ug nagpabilin gayud sa iyang
hunahuna ang kaanindot sa iyang
nakita sa miaging gabii. Mikuha
dayon siya ug posporo ug
gidagkotan ang nagtapok nga
mga papel. Midilaab kini ug
midako ang kayo. Nakapanimaho
ang iyang Mama nga nagluto
sa kusina. Midagan dayon siya
aron sa pagpalong sa kayo.
Nasuko ang Mama ni Ben
kaniya ug nangayo ug pasaylo si Ben.
3. Comprehension Check-up;
- Unsay nakita ni Ben pagka-gabii nga
nakapahimuot kaniya?
- Unsay pahimangno sa iyang Mama
kaniya?
- Unsay gibuhat ni Ben pagka-Sabado?
- Sakto ba kini? Nganong dili sakto?
-Angay ba magdula ang bata sa
posporo?
Analysis
1. Nganong nasuko ang Mama ni
Ben kaniya?
2. Unsa ang mahimong resulta sa
pagdula ni Ben sa posporo?
Nagdula si Ben ug posporo.
Hinungdan (cause)
π
π
Mamahimo kining hinungdan
sa sunog.
Epekto (effect)
Abstraction/Generalization
1. Ang hinungdan (cause) mao ang
tubag sa pangutana ngano sa usa
ka hitabo.
2. Ang epekto (effect) mao ang
resulta sa usa ka hitabo.
Ex. Nagsakit ang iyang tiyan
kay wala siya mamahaw.
- Ngano nga nagsakit ang iyang tiyan?
Kay wala siya mamahaw.
(hinungdan)
- Unsa ang resulta sa iyang wala
pagpamahaw?
Misakit ang iyang tiyan.
(Epekto)
Practice
Application
Activity
Ipares ang saktong hinungdan sa
Han-ay A ngadto sa iyang epekto
sa Han-ay B. Isuwat ang letra sa
tubag diha sa blangko.
Han-ay A
__1. Nagdula ang mga bata ug
posporo.
__2. Nananom ug kahoy ang mga
tawo.
__3. Miinom ug gatas si Lara.
Han-ay B
a. Nasunog ang balay.
b. Bugnaw ang palibot.
c. Himsog ang lawas ni Lara.
Assessment
Ilha kung kini Hinungdan o Epekto.
Isuwat ang H kung Hinungdan
(cause) ug E kung Epekto (effect)
diha sa blangko.
____1. Sige ug kaon ug kendi si Tata.
____2. Nadaot ang iyang ngipon.
____3. Kusog ang baha gikan sa
kabukiran.
____4. Nagpunay ug pamutol ug kahoy
ang mga tawo.
____5. Nagtuon sa iyang leksyon si
Rose.
____6. Dagko ang iyang grado sa card.
Enrichment
A. Short Discussion: Importante kaayo
nga magmatngon kita sa sunog.
Mawad-an kita ug balay ug kabutangan
kung adunay sunog. Kini ang
angay pirming hinumduman sa
mga kabataan.
B. Art Activity
F is for Fireman
1. Magputol ug lingin sa brown
construction paper, drowingan
nimo kini ug mata, ilong ug baba.
2. Ipilit kini sa tunga sa usa ka
bondpaper.
3. Gamit ang pula nga construction
paper, magputol sama sa usa ka kalo
ug ipilit kini sa ibabaw nga bahin sa
lingin.
4. Ibutang ang imong tuo dayon wala
nga kamot sa isig ka kilid sa lingin
ug gamit ang lapis, i-trace ang imong
mga tudlo ug kamot. Koloran ang
mga kamot ug yellow.
5. Sundon ang letrato sa ubos.
6. Hooray! Anaa kanay letrato sa usa
ka fireman/bumbero nga motabang
kung adunay sunog.
/EAB
Comments
Post a Comment